آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل
سرخط خبرها

سقوط هواپیمای فوق سبک در کاشمر ۲کشته برجای گذاشت (۱۴ بهمن ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۸۰۳۱
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
سقوط هواپیمای فوق سبک در کاشمر ۲کشته برجای گذاشت (۱۴ بهمن ۱۴۰۰)
ساعاتی پیش یک هواپیمای فوق سبک در کاشمر سقوط کرد و ۲کشته برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ساعاتی پیش یک هواپیمای فوق سبک در کاشمر سقوط کرد، شنیده‌ها حاکی از آن است که ۲ سرنشین هواپیما در این سقوط جان باختند.

اسامی قربانیان سقوط هواپیما در کاشمر اعلام شد

آريا دستوری که خلبان یکی از شرکت‌های هواپیمایی نیز بوده هدایت این هواپیما را بر عهده داشته و بهنام بادله که مسئول فنی فرودگاه كاشمر است نیز او را همراهی می‌کرده است.

برخی از شاهدان عینی می‌گویند که هواپیما در حال انجام تست فلایت بوده است و برخورد سختی را با زمین داشته است.

علت سقوط هواپیما در کاشمر در دست بررسی است

خبرگزاری فارس در این باره نوشته است که رضا کاویانی، مدیر تنها فرودگاه فوق سبک جنوب خراسان رضوی گفت: این هواپیما مربوط به یک شرکت اراکی بود که در حوالی ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه ظهر امروز دچار سانحه شد.

وی ادامه داد: هواپیما در فاصله ۵ کیلومتری شرق شهر کاشمر سقوط کرده است و خلبان و مسئول فنی هواپیما که هر ۲ اهل اراک بودند در این سانحه جان باختند.

علت بروز حادثه در دست بررسی است.

منبع: کن نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->